söndag 4 oktober 2009

I love Spotify!


Har nyss hittat den svenska musiktjänsten Spotify, som dessutom är gratis. Superbra! Där hittar jag nästan all musik, gammal och ny, som jag kan tänka mig. Man kan lyssna på låtarna och tjänsten är supersnabb. Man kan göra sina egna spellistor. Det enda man inte kan är att ladda ner låtarna, men vem behöver det, om man är kopplad på internet hemma. Jag har samma konto på båda mina datorer och kan därigenom använda mig av tjänsten på jobbet också med mina elever. Rekommenderas! För att bli en medlem, så måste någon invitera dig, då är det gratis. Får man ingen invitation, så kan man köpa Spotify Premium för 99 kr i månaden och slippa reklam. 99 kr i månaden är det värt! http://www.spotify.com/

1 kommentar:

  1. Har man Spotify premium och en Androidtelefon eller iPhone kan man dessutom köra Spotify i mobilen. Går varmt i min mobil :-)

    / Stefan

    SvaraRadera